Sönerna har bieber fever

David Beckham's boys want to name their sister Justine Bieber

DAVID Beckhams son Romeo vill namnge sin nya syster "Justine bieber beckham".

Fotbolls stjärnan och hans hustru Victoria väntar sitt fjärde barn – som är bekräftad att bli en dotter - som kommer komma senare i år och deras mellersta son är desperata på att namnge den nya bebisen efter hans favorit pop stjärna Justin Bieber.

Under en intervju på Jimmy Kimmel Live!,sa  David beckham: "när vi fick höra det var en pojke, sade Romeo," Justin Bieber som ett namn? Justin Bieber Beckham? "

"Så nu vet vi att det är en flicka, sade han,"Tja, hur Justine Bieber Beckham?" David säger att Romeo 8 år och hans bröder, Brooklyn, 12 år och Cruz, sex år är stora fans till Justin Bieber och de två yngsta pojkarna träffade Justin efter en av hans konserter.

 

David sa även också : "Det roliga var, att jag var på väg till skolan för att släppa av mina barn häromdagen och min yngsta son sade,"Tror du att vi skulle kunna ha en speldejt med Justin Bieber?" Jag sa, "Jag tror han är lite upptagen."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0