Bieber vill spela Twist

Hade själv en svår barndom

Popstjärnelivet räcker inte längre för Justin Bieber.

Nu vill han byta karriär – till ficktjuv.

Tyvärr är han sju år för gammal.

Justin Bieber, 17, vill spela Oliver Twist i en ny adaption av musikalfilmen med samma namn. Stjärnan har förklarat att hans svåra barndom gör att han skulle passa perfekt som den olycksaliga pojken Oliver.

Justin Bieber växte upp i Kanada med en frånvarande pappa och hans mamma är före detta knarkare. Det rapporterar brittiska The Sun.

Sov på soffan

– Det var riktigt smutsigt där. Vi hade musfällor överallt för att det fanns så mycket möss. jag hade inte ens en riktig säng, jag sov på en blå bäddsoffa på mitt rum, säger Bieber till The Sun.

Justin Bieber äger i dag cirka 600 miljoner svenska kronor och kan i dag kosta på sig det mesta. Men så har det inte alltid varit.

–Vi hade ingenting i kylen utom ost och makaroner. Jag skulle verkligen älska att spela Oliver Twist, säger han till The Sun.

För gammal

Bieber har tidigare gjort en skådespelarinsats i serien "CSI "och fick bra recensioner. Det, tillsammans med hans hängivna fanskara, talar för att han kan få sin drömroll. Men det finns ett par problem. Bieber är ungefär sju år för gammal för rollen och är enligt egen utsago ingen höjdare på den brittiska accenten.

– Jag kan lite grann, men jag är inte fantastisk på det. ibland när jag försöker låter jag mer Australiensk, säger stjärnan till The Sun.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0