Dikter om justin bieber

  1. När vi gick till bilen såg jag i dina ögon att något var fel.
Jag frågade: är du okej?
och du svarade: jag hatar när folk kallar mig gay
 

2. När du gick förbi, sa alla flickorna wow.
Du sa: Vad är det?
De sa: du är het



3. Du är min ängel. När jag ser in i dina bruna ögon existerar inget annat i hela universum. När du knycker på huvudet för att göra din omtalade "hair flip" kan jag inte låta bli att le, även om jag är på mitt olyckligaste humör. När jag hör dina låtar, då älskling, då känner jag mig hemma. När musiken pumpar i öreonen och mina läppar mimar med dina vackra och betydelsefula ord. När jag tänker på dig kan livet inte bl bättre. När jag ser dig. Då. Då händer något. Något så otroligt ofärklarligt. Något så starkt. Och jag älskar dig, vad mer finns att säga? Jag älskar dig, för den du är, för din musik, för din underbara och oslåeliga personlighet.










Kommentarer
Postat av: Victoria

2011-03-04 @ 11:58:36
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0