Flicka blev utkastad från Justin's konsert

 En flicka på 13 som var kvar förkrossad efter att hon kastades ut ur en Justin konsert - för att kasta en mjuk nallebjörn på scenen.

Bridie metoder blev överlycklig när hon fick ett första parkett för den kanadensiska pop sensation's utsålda show i Sheffield, South Yorks, och gjorde bära för sin idol.

Men hon släpades snyftande från scenen bara fem minuter efter säkerhetsvakter anklagade henne för att kasta en missil på tonåring heartthrob på onsdagen.

Bridie grät i förtvivlan igår: "Jag lade mig på knä och bad dem att inte kasta ut mig jag grät ögonen ur och det var fruktansvärt..

"Jag har älskat Justin i många år och jag har väntat på honom att komma till England hela tiden, och när detta sker. Det är förstört mitt liv."

Bridie's Mama Michelle i linje utanför 06:00 när biljetterna började säljas i januari för att se henne Bieber-besatta dotter fick något.

Little Sisters, som var där med två vänner, sa: "Jag gjorde en nallebjörn med en t-shirt och sa," Vi älskar dig Justin, vi är dina största fans i Storbritannien ", och en inspelad meddelande som säger hur mycket vi vill att möta honom. Det var så spännande.
"Han hade bara gjort en låt när jag kastade nalle upp och det slog toppen av Justin ben.Da är detta stora livvakt pekade på mig och beordrade mig ut. Jag försökte förklara det är bara en nalle skulle jag vill aldrig såra Justin, men att han inte hörde.
"Det var förödmjukande. Nu är det över Facebook och alla på skolan vet. "

Hennes två unga vänner fick stanna för resten av konserten.

"Bridie är helt förkrossad. Hon hade sett fram emot det så länge. Hur kan de göra detta. Det var bara en nalle

"Vakterna ville verkligen att kasta ut henne på gatan - en 13-årig flicka på egen hand - men i slutändan är det kvinnan från Sheffield Arena sa att hon kunde bo hos henne tills jag kom Jag är upprörd över hur hon har behandlats.

"Jag sa Arena som var äckligt, men de sa att hon hade kastat en missil och Justin Bieber ledning sa att hon var tvungen att matas ut."

Hon sa teatern senare ringde för att erbjuda Bridie ett signerat foto av sin idol - som hon kallade "patetisk".
Förra året fick sångaren slagen i ansiktet av en vatten flaska som kastas från publiken under en konsert i Sacramento, Kalifornien

OMG OMG OMG JAG SKULLE DÖ OM DET SKULLE HÄNDA SÅ ME MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0