justin bieber gör så att pappan tappar cd-skivan

Videon spelas in när justin var på Ninoy Aquino International Airport i Manila, Filippinerna.Att beskriva exakt vad som hände , går inte , men det ser ut som om att justin slår till pappans hand så att nånting ramlar ner.

" Min pappa försökte att få en aoutograf från Justin Bieber till min syster.Men det här fick han istället.
Han slog till min pappas hand så att CDn föll ner på golvet. Ingen från hans crew hjälpte honom. Inte ens en ursäkt från justin.Jag vet att du är sjuk men du kunde faktiskt sagt att du var ledsen och att du inte hade tid eller ork till att signera just då. Hur kunde du ens göra så mot min pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0