Lucy Hale: ''Han är det coolaste killen i världen''

Lucy Hale har ett problem. Hon är smittad och inte ens tillägg av mer ko klocka kan bota denna sjukdom. Det stämmer, Pretty Little Liars har Bieber Fever!

"Jag älskar Justin Bieber filmen! Hela hans historia är fascinerande för mig'', säger hon i senaste numret av Seventeen. "Innan dess kunnde jag inte förstå hur han blev stora snabbt. Jag visste att han var begåvad, och självklart är han bedårande. Men efter att ha sett filmen grät jag och sjöng hans låtar. Du kunde inte bort från den filmen utan att bli kär i honom."

Fans av Hale ABC Family vill att hon ska bli kär i någon annan, dock: co-star Ian Harding.

"Jag är en docka. Han är den coolaste killen i världen", säger skådespelerskan. " roligt. Och jag känner att vår kemi fungerar så bra. Människor hejar oss hittills, men det kommer aldrig hända. Han är som bokstavligen en bror för mig! "

Nu, om ni ursäktar Lucy ska hon sjunga "Baby" i duschen ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0